Letni kurs menedżerski dla branży rolno-spożywczej

Kurs jest szansą dla młodych managerów oraz dla dojrzałej kadry na zdobycie szerokiego spojrzenia na kwestie rolno-spożywcze. Dosyć często patrzymy na wyzwania i zadania tylko jako dział/obszar, jednak handel i nowoczesna produkcja żywności wymaga wielopoziomowego patrzenia na biznes.

Na kurs będą składały się praktyczne zarówno warsztaty grupowe, jak i sesje networkingowe. Dużym jego atutem będą również bloki wykładowe. Ich dobór został tak zaplanowany, aby kursanci nabyli jak najbardziej wszechstronną i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania sektora spożywczego. Dlatego też obok tematów związanych z wpływem pandemii na rynek spożywczy, pojawią się również zagadnienia związane z m.in. technologią, strategią w firmie rodzinnej, rolą opinii pracownika-ambasadora, marketingu, CSRu czy też meandry sprzedaży.

Stworzyliśmy ten kurs z dwóch powodów. Po pierwsze, zauważyliśmy, iż jest potrzeba na tzw. lepszą zwinność biznesową. Realia cały czas się zmieniają, a firmy nie zawsze mają czas być ze wszystkim na bieżąco. Dodatkowo starannie dobraliśmy prowadzących i są to zarówno rekiny biznesy, jak i wysokiej klasy eksperci, ale pracujący w cieniu. To dzięki nim sporo firm i projektów rozwinęło skrzydła. Znamy ich osobiście

– mówi Łukasz Zając, współzałożyciel Food Brokers, ekspert ds. komunikacji biznesowej, od lat pracujący dla branży mięsnej.

Oferujemy: 

Ekskluzywny networking w kameralnym gronie eksperckim

Ekspertów biznesu z praktyczną wiedzą i ciekawą osobowością

Dostęp do wirtualnej teczki wiedzy

Certyfikat ukończenia kursu

Komplet nagrań wybranych wystąpień (audio)

Więcej o kursie: >>> sprawdź stronę wydarzenia

Program kursu dla menedżerów
i właścicieli firm

DZIEŃ PIERWSZY 10.00 – 17.30

Zielony ład w praktyce: co dziś może zrobić każda firma i każde gospodarstwo w Polsce? 

Małgorzata Bojańczyk – ekspertka z zakresu Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”, 15 lat doświadczenia w Ministerstwie Rolnictwa.

7 aspektów ważnych dla inwestora. Jak pozyskać partnera i jak przygotować się do akwizycji?

Paweł  Sobków – członek wielu rad nadzorczych. Posiada bardzo bogate doświadczenie menedżerskie oraz transakcyjne, a także w obszarze nadzoru właścicielskiego. Pracował m.in. w RUCH, Roleski, Zakłady Mięsne Zygmunt Kania.

Jak pandemia wpłynęła na rynek spożywczy?

Grzegorz Rykaczewski – analityk sektora rolno spożywczego w Santander Bank Polska

Strategia w firmie rodzinnej. Transformacja. Sukcesja. Wzrost. Panel z Césarem Lipka

César Lipka  CEO of CPF Poland, przewodniczący rady nadzorczej SuperDrob SA

Współpraca z mediami. Jak opowiadać o firmie, produktach i wyzwaniach rynku?

Krzysztof Ziemiec – dziennikarz telewizyjny i radiowy

SESJA NETWORKINGOWA. Skuteczny networking biznesowy

Łukasz Zając  – ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy

DZIEŃ DRUGI 10.00 – 15.00

CSR w firmie rolno-spożywczej: od filantropii po zmiany modelu zrównoważonego rozwoju i ESG

Randa Ombach manager ds. CSR w SuperDrob SA

Firma w Linkedin: case studies firm rolno-spożywczych

Marcin Nieweglowski – ekspert w obszarze public relations, social media oraz content marketingu

Rynek pracownika, employer branding i rola opinii

Grzegorz Gospodarec – Team Manager jednego z największych serwisów pracy w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym

Na czym polega skuteczny eksport i handel międzynarodowy. Co łączy kulturę kraju z biznesem? Mierz siły na zamiary…

Jan Wolff, wieloletni dyrektor ds. eksportu, związany z branżą drobiarską i produktami spożywczymi w stylu azjatyckim

WARSZTATY: Fotografia w biznesie. Dlaczego wygrywamy obrazem? Spotkanie z fotografem i zdjęcie biznesowe.

ilość miejsc ograniczona.

Partnerzy kursu:

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy

Polskie Stowarzyszenie Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”

Polskie Towarzystwo Gospodarcze

NowyMarketing – Where’s the beef?

Fot. w materiałach: Freepik.com (@marymarkevich)

Kto za tym stoi?

Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski

Posiada 15-letnie doświadczenie z pogranicza public relations, social media oraz content marketingu. Współpracował z takimi firmami jak Cedrob, SuperDrob. Pasjonat digital marketingu oraz pasjonat nowych technologii.

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy. Socjolog. Od 6 lat związany z branżą mięsną oraz owoców morza (od 2019). Autor książki „Po co jest PR?”. Twórca Food Tweetup-u. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Trend House. Wspiera marki i instytucje poprzez agencję Zając PR.

Zapisz się do newslettera

Raz w miesiącu dostarczamy zestaw konkretnych rozwiązań dla wybranego obszaru (logistyka, HORECA, produkcja).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach wysyłki newslettera. Administratorem danych osobowych będzie firma „Digital Now Marcin Niewęgłowski” NIP 852-23-74-376. Mam prawo żądania dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Czytają nas przestawiciele takich firm jak: Credit Agricole, Santander, Foodtech, Bayer, PKO BP.

Masz pytanie, pomysł, uwagi?

Napisz do nas!

Jeśli jednak preferujesz rozmowę,
zadzwoń do nas!

+48 603 120 000

Copyright © 2022. All rights reserved.

twitter linkedin