Kurs jest szansą dla młodych managerów oraz dla dojrzałej kadry na zdobycie szerokiego spojrzenia na kwestie rolno-spożywcze. Dosyć często patrzymy na wyzwania i zadania tylko jako dział/obszar, jednak handel i nowoczesna produkcja żywności wymaga wielopoziomowego patrzenia na biznes.
Na kurs będą składały się praktyczne zarówno warsztaty grupowe, jak i sesje networkingowe. Dużym jego atutem będą również bloki wykładowe. Ich dobór został tak zaplanowany, aby kursanci nabyli jak najbardziej wszechstronną i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania sektora spożywczego. Dlatego też obok tematów związanych z wpływem pandemii na rynek spożywczy, pojawią się również zagadnienia związane z m.in. technologią, strategią w firmie rodzinnej, rolą opinii pracownika-ambasadora, marketingu, CSRu czy też meandry sprzedaży.
Stworzyliśmy ten kurs z dwóch powodów. Po pierwsze, zauważyliśmy, iż jest potrzeba na tzw. lepszą zwinność biznesową. Realia cały czas się zmieniają, a firmy nie zawsze mają czas być ze wszystkim na bieżąco. Dodatkowo starannie dobraliśmy prowadzących i są to zarówno rekiny biznesy, jak i wysokiej klasy eksperci, ale pracujący w cieniu. To dzięki nim sporo firm i projektów rozwinęło skrzydła. Znamy ich osobiście
– mówi Łukasz Zając, współzałożyciel Food Brokers, ekspert ds. komunikacji biznesowej, od lat pracujący dla branży mięsnej.
Oferujemy:
Ekskluzywny networking w kameralnym gronie eksperckim
Ekspertów biznesu z praktyczną wiedzą i ciekawą osobowością
Dostęp do wirtualnej teczki wiedzy
Certyfikat ukończenia kursu
Komplet nagrań wybranych wystąpień (audio)
Więcej o kursie: >>> sprawdź stronę wydarzenia
Program kursu dla menedżerów
i właścicieli firm
DZIEŃ PIERWSZY 10.00 – 17.30
Zielony ład w praktyce: co dziś może zrobić każda firma i każde gospodarstwo w Polsce?
Małgorzata Bojańczyk – ekspertka z zakresu Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”, 15 lat doświadczenia w Ministerstwie Rolnictwa.
7 aspektów ważnych dla inwestora. Jak pozyskać partnera i jak przygotować się do akwizycji?
Paweł Sobków – członek wielu rad nadzorczych. Posiada bardzo bogate doświadczenie menedżerskie oraz transakcyjne, a także w obszarze nadzoru właścicielskiego. Pracował m.in. w RUCH, Roleski, Zakłady Mięsne Zygmunt Kania.
Jak pandemia wpłynęła na rynek spożywczy?
Grzegorz Rykaczewski – analityk sektora rolno spożywczego w Santander Bank Polska
Strategia w firmie rodzinnej. Transformacja. Sukcesja. Wzrost. Panel z Césarem Lipka
César Lipka – CEO of CPF Poland, przewodniczący rady nadzorczej SuperDrob SA
Współpraca z mediami. Jak opowiadać o firmie, produktach i wyzwaniach rynku?
Krzysztof Ziemiec – dziennikarz telewizyjny i radiowy
SESJA NETWORKINGOWA. Skuteczny networking biznesowy
Łukasz Zając – ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy
DZIEŃ DRUGI 10.00 – 15.00
CSR w firmie rolno-spożywczej: od filantropii po zmiany modelu zrównoważonego rozwoju i ESG
Randa Ombach manager ds. CSR w SuperDrob SA
Firma w Linkedin: case studies firm rolno-spożywczych
Marcin Nieweglowski – ekspert w obszarze public relations, social media oraz content marketingu
Rynek pracownika, employer branding i rola opinii
Grzegorz Gospodarec – Team Manager jednego z największych serwisów pracy w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
Na czym polega skuteczny eksport i handel międzynarodowy. Co łączy kulturę kraju z biznesem? Mierz siły na zamiary…
Jan Wolff, wieloletni dyrektor ds. eksportu, związany z branżą drobiarską i produktami spożywczymi w stylu azjatyckim
WARSZTATY: Fotografia w biznesie. Dlaczego wygrywamy obrazem? Spotkanie z fotografem i zdjęcie biznesowe.
ilość miejsc ograniczona.
Partnerzy kursu:
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
Polskie Stowarzyszenie Rolnictwa Zrównoważonego „ASAP”
Polskie Towarzystwo Gospodarcze
NowyMarketing – Where’s the beef?
Fot. w materiałach: Freepik.com (@marymarkevich)