< 1 min

PR dla branży mięsnej

Mój komentarz do artykułu dotyczącego afer mięsnych.

Producenci mięsa pracują często na niskich marżach i public relations pojawia się dopiero na końcu kolejki codziennych spraw… Tak często tłumaczą to sobie właściciele i zarządzający. 
Z drugiej strony, firmy które stawiają także na PR (nie tylko na marketing), mogą lepiej odpowiedzieć na wyzwania komunikacyjne. Nie tylko, gdy wydarzy się coś nadzwyczajnego. 
Public relations to analizowanie aktualnej i przyszłej sytuacji, budowanie możliwych scenariuszy i reagowania na czas. To wymaga ścisłej współpracy z zarządem, szkoleń dla dyrektorów i pracowników produkcji, transparentnej komunikacji wewnątrz firmy. 
 
Uważam, że firmy mięsne, które zauważą na swoim horyzoncie coś więcej niż marketing i kampanie produktowe, będą zwyczajnie bardziej konkurencyjne. PR jako doradztwo strategiczne jest już obecny w kilku polskich firmach i dzięki temu rośnie ich pozycja oraz mają mniej strat wizerunkowych. 
Tym bardziej, że dzisiejszy konsument chce podejmować dialog z firmą. Dodatkowo trzeba odpowiadać na trendy i tendencje jakie są świecie. Tym wszystkim może zająć się specjalista PR – mówi Łukasz Zając z Food Brokers i Agencji Zając PR.

Fot. Freepik

Kto za tym stoi?

Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski

Posiada 15-letnie doświadczenie z pogranicza public relations, social media oraz content marketingu. Współpracował z takimi firmami jak Cedrob, SuperDrob. Pasjonat digital marketingu oraz pasjonat nowych technologii.

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy. Socjolog. Od 6 lat związany z branżą mięsną oraz owoców morza (od 2019). Autor książki „Po co jest PR?”. Twórca Food Tweetup-u. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Trend House. Wspiera marki i instytucje poprzez agencję Zając PR.

Zapisz się do newslettera

Raz w miesiącu dostarczamy zestaw konkretnych rozwiązań dla wybranego obszaru (logistyka, HORECA, produkcja).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach wysyłki newslettera. Administratorem danych osobowych będzie firma „Digital Now Marcin Niewęgłowski” NIP 852-23-74-376. Mam prawo żądania dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Czytają nas przestawiciele takich firm jak: Credit Agricole, Santander, Foodtech, Bayer, PKO BP.

Masz pytanie, pomysł, uwagi?

Napisz do nas!

Jeśli jednak preferujesz rozmowę,
zadzwoń do nas!

+48 603 120 000

Copyright © 2022. All rights reserved.

twitter linkedin