Food Tweetup powered by SuperDrob (#4)

O trendach konsumenckich i zamiennikach białka – 4. Food Tweetup branży rolno-spożywczej.

Grupa spożywcza SuperDrob, producent drobiu i dań gotowych, po raz czwarty zaprosiła na spotkanie cenionych ekspertów, dziennikarzy i analityków branży spożywczej. Głównym celem czwartkowego Tweetupu jest tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń i integracja środowiska kreującego trendy spożywcze. Partnerem wydarzenia jest Food Brokers.

– Środowisko specjalistów z branży spożywczej często utrzymuje kontakty w social mediach, na przykład w serwisie Twitter, czy Linkedin. Zależy nam, aby mieć możliwość prawdziwego spotkania, dyskusji i stworzenia nieformalnej przestrzeni. Jest to szczególnie ważne po tak długiej przerwie, gdy okazji do rozmowy twarzą w twarz było tak mało. Zaufanie, wymiana pomysłów i networking buduje się najlepiej na takim wydarzeniu – mówi Olga Sosnowska, manager ds. PR 

Gospodarze zaprosili na krótkie prelekcje dwoje ekspertów

Ola Lazar, współzałożycielka akceleratora Food Foward i twórca startupów np. (serwis Gastronauci.pl) omówiła rynek trendów w produkcji zamienników białka. To obszar, który bardzo dynamicznie się rozwija i rewolucjonizuje rynek. Ma duży wpływ na przyszłość nie tylko branży spożywczej.

Michał Koncewicz, CEO Rośleko przedstawił kilka spostrzeżeń dotyczących zachowań konsumentów w okresie pandemii. „Takich spotkań powinno być więcej! To doskonały pretekst do dowiedzenia się co, w branżowej trawie piszczy.” – podsumował po wydarzeniu.

Pierwsze spotkanie w 2019 roku

– Gdy spotkaliśmy się pierwszy raz w 2019, już wiedziałem, że ta formuła i jakość spotkania będzie przyciągać kolejne osoby. Atutem Tweetupu jest różnorodność specjalistów i obszarów. Rozmawiamy o żywności i rolnictwie na poziomie lokalnym i globalnym. Zapraszamy także naukowców, technologów żywności i liderów organizacji branżowych. To jeden z lepszych eventową jaki udało mi się stworzyć – mówi Łukasz Zając, współtwórca Food Brokers oraz ekspert PR.

Foto-relacja: 2 września 2021, Warszawa. Fot. SuperDrob i Food Brokers.

Goście Tweetupu

Uczestnikami spotkania byli m.in. specjaliści z firm spożywczych, twórcy startup-ów i nowych technologii, dziennikarze branżowi, analitycy bankowi oraz eksperci ds. Zielonego Ładu, CSR i żywienia. Pierwszy Food Tweetup odbył się w siedzibie SuperDrob w marcu 2019 roku. Kolejne tweetupy gromadziły nowych uczestników. Wydarzenie stało się prestiżowym miejscem spotkań. Udział jest bezpłatny, ale biletowany.

Spożywczy Twitter

Polska branża spożywcza jest w niewielkim stopniu obecna na Twitterze. Jednak jest to ciekawe źródło informacji o najważniejszych nowościach i wyzwaniach branżowych. Aktualnie możemy obserwować sporo wartościowych dyskusji dotyczących np. Zielonego Ładu, zrównoważonego żywienia i rolnictwa oraz najważniejszych ruchów biznesowych 
w branży. To pokazuje, że Twitter to nie tylko polityka, ale również obecność rolników 
i branży spożywczej, która współtworzy cały ekosystem handlu, zakupów i eksportu żywności.

O SuperDrob S.A.

SuperDrob S.A. jest firmą spożywczą opartą na przetwórstwie drobiu i produkcji dań gotowych (convenience food). Przedsiębiorstwo jest obecne na rynku od 28 lat. W 2018 roku SuperDrob wprowadził na polski rynek Kurczaka Sielskiego.

Partnerem wydarzenia jest także:

  • CPF Poland – firma kreująca nowe rozwiązania na rynku rolno-spożywczym, powstała ze współpracy światowego producenta żywności – CP Foods z Tajlandii
  • Serwis o-kurczaki.pl – opisujący wszystko, co dotyczy drobiu

Kto za tym stoi?

Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski

Posiada 15-letnie doświadczenie z pogranicza public relations, social media oraz content marketingu. Współpracował z takimi firmami jak Cedrob, SuperDrob. Pasjonat digital marketingu oraz pasjonat nowych technologii.

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy. Socjolog. Od 6 lat związany z branżą mięsną oraz owoców morza (od 2019). Autor książki „Po co jest PR?”. Twórca Food Tweetup-u. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Trend House. Wspiera marki i instytucje poprzez agencję Zając PR.

Zapisz się do newslettera

Raz w miesiącu dostarczamy zestaw konkretnych rozwiązań dla wybranego obszaru (logistyka, HORECA, produkcja).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach wysyłki newslettera. Administratorem danych osobowych będzie firma „Digital Now Marcin Niewęgłowski” NIP 852-23-74-376. Mam prawo żądania dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Czytają nas przestawiciele takich firm jak: Credit Agricole, Santander, Foodtech, Bayer, PKO BP.

Masz pytanie, pomysł, uwagi?

Napisz do nas!

Jeśli jednak preferujesz rozmowę,
zadzwoń do nas!

+48 603 120 000

Copyright © 2021. All rights reserved.

twitter linkedin