< 1 min

Case Study: Rodzimy inwestor z branży nowych technologii

Do Food Brokers zgłosił się jeden z polskich inwestorów, który chciałby wejść w rozwój rodzimego rozwiązania, polegające na laboratoryjnej produkcji mięsa (labmeat). Naszym celem było przygotowanie gruntu pod zainicjowanie pierwszych działań biznesowych w zakresie komercjalizacji projektu naukowego.

Realizacja:

W wyniku serii rozmów przygotowaliśmy pakiet startowy dla inwestora. Z jednej strony zabezpiecza jego interesy. Z drugiej strony tworzy partnerskie relacji między nim a pomysłodawcą projektu.

Wstępne zaangażowanie inwestora zawierało określenie pierwszej wersji budżetu przedsięwzięcia na najbliższe dwa lata i formuły prawnej, a także przygotowanie dla niego:

  • Analizy SWOT,
  • Analizy konkurencji oraz rynku globalnego labmeat/ cleanmeat wraz z prognozami co do rozwoju,
  • Potencjalnych rozwiązań w zakresie modelu biznesowego,
  • Planu marketingowego i sprzedażowego,
  • Pitch decka oraz możliwości dalszego finansowania tego projektu,
  • Mapy potencjalnego networkingu: inwestorzy, media, liderzy,
  • Scenariusza współpracy z firmą mięsną/ spożywczą.

Udział zleceniodawcy:

  • Seria spotkań w formie Q&A,
  • Dostęp do insightów,
  • Czas i zaangażowanie twórców i pomysłodawców.

Branża:

Labmeat, zamienniki mięsa, FMCG, laboratoria, żywność

Zasięg projektu:

Globalny – z naciskiem na USA i Azję

Eksperci/ konsultanci:

Marcin Niewęgłowski, Łukasz Zając

Kto za tym stoi?

Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski

Posiada 15-letnie doświadczenie z pogranicza public relations, social media oraz content marketingu. Współpracował z takimi firmami jak Cedrob, SuperDrob. Pasjonat digital marketingu oraz pasjonat nowych technologii.

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy. Socjolog. Od 6 lat związany z branżą mięsną oraz owoców morza (od 2019). Autor książki „Po co jest PR?”. Twórca Food Tweetup-u. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Trend House. Wspiera marki i instytucje poprzez agencję Zając PR.

Zapisz się do newslettera

Raz w miesiącu dostarczamy zestaw konkretnych rozwiązań dla wybranego obszaru (logistyka, HORECA, produkcja).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach wysyłki newslettera. Administratorem danych osobowych będzie firma „Digital Now Marcin Niewęgłowski” NIP 852-23-74-376. Mam prawo żądania dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Czytają nas przestawiciele takich firm jak: Credit Agricole, Santander, Foodtech, Bayer, PKO BP.

Masz pytanie, pomysł, uwagi?

Napisz do nas!

Jeśli jednak preferujesz rozmowę,
zadzwoń do nas!

+48 603 120 000

Copyright © 2021. All rights reserved.

twitter linkedin