< 1 min

Spotkanie z redaktor naczelną Farmer.pl 

Dzięki uprzejmości Iwony Dyby, szefowej Farmer.pl, studenci dziennikarstwa przyrodniczego z Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie mogli poznać realia pracy w nowoczesnych mediach branżowych. 

Redaktor naczelna zwracała uwagę na wiele obszarów. Dziś w redakcji online bardzo ważne jest m.in.:

– rozumienie technologii i utrzymywanie ruchu użytkowników

– widoczność artykułów i treści w najważniejszych miejscach online, które są wygodne dla czytelników (ruch mobilny)

– dobre przygotowanie merytoryczne, zarówno z obszaru agro, jak i prawa, finansów, mechanizmów społeczno-politycznych (na przykładzie polityki Zielonego Ładu).

– zdolność docierania do informatorów i sprawdzonych źródeł

– moderacja treści, szczególnie w social media

– współtworzenie wydarzeń dla czytelników i społeczności Farmer.pl

Spotkanie było okazją do pokazania najważniejszych elementów codziennej pracy dziennikarza oraz zrozumienia współczesnych trendów w internecie. Dyskusja między biznesem a uniwersytetem jest okazją do wymiany najlepszych pytań i praktyk. Doceniamy to!

Dziękujemy za czas i dzielenie się wiedzą:

Organizator: Łukasz Zając & dr Krzysztof Gurba

Organizator studiów:

Dziennikarstwo przyrodnicze

Organizator studiów: Instytut Biologii, Uniwersytet Pedagogiczny
im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Farmer.pl

We wrześniu 2021 serwis odwiedziło 1,6 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali blisko 6 mln odsłon. Jest to wynik o ponad 66% lepszy niż w analogicznym okresie w 2020 roku.

O grupie PTWP – właścicielu Farmer.pl

Grupa PTWP stale rozwija serwisy internetowe, które już teraz miesięcznie odwiedza ponad 8 mln unikalnych użytkowników. Portale te docierają do 279 tys. odbiorców newsletterów, a ponad 500 tys. osób obserwuje je w mediach społecznościowych. Wzmocnienia kadrowego poszukują redakcje: wnp.pl, portalspozywczy.pl, farmer.pl, horecatrends.pl.

Fot. WNP

Kto za tym stoi?

Marcin Niewęgłowski

Marcin Niewęgłowski

Posiada 15-letnie doświadczenie z pogranicza public relations, social media oraz content marketingu. Współpracował z takimi firmami jak Cedrob, SuperDrob. Pasjonat digital marketingu oraz pasjonat nowych technologii.

Łukasz Zając

Łukasz Zając

Ekspert ds. komunikacji biznesowej rozumiejący sektor spożywczy. Socjolog. Od 6 lat związany z branżą mięsną oraz owoców morza (od 2019). Autor książki „Po co jest PR?”. Twórca Food Tweetup-u. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Trend House. Wspiera marki i instytucje poprzez agencję Zając PR.

Zapisz się do newslettera

Raz w miesiącu dostarczamy zestaw konkretnych rozwiązań dla wybranego obszaru (logistyka, HORECA, produkcja).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach wysyłki newslettera. Administratorem danych osobowych będzie firma „Digital Now Marcin Niewęgłowski” NIP 852-23-74-376. Mam prawo żądania dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Czytają nas przestawiciele takich firm jak: Credit Agricole, Santander, Foodtech, Bayer, PKO BP.

Masz pytanie, pomysł, uwagi?

Napisz do nas!

Jeśli jednak preferujesz rozmowę,
zadzwoń do nas!

+48 603 120 000

Copyright © 2022. All rights reserved.

twitter linkedin